قهر کردن از انسان کامل نشانه حماقت است . انسان کامل جلوه تام خدای قدوس حکیم است. حافظ به خوبی این مطلب را فهمیده و در بیت فوق خوب سروده اند . خدایا ما تاب عتاب خوبانت را نداریم وای از روزی که مورد عتاب انسان کامل قرار بگیریم.
تاسوعا...ما را در سایت تاسوعا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117